Ενημερωθείτε για την Εξέλιξη της Παραγγελίας σας και ως Επισκέπτης Εξέλιξη Παραγγελίας

Τρόποι Παραγγελίας


Σας προσφέρουμε πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.


Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

On-Line Παραγγελίες
       Μπορείτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας μέσω του e-shop μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις επιλέξετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
 
Τηλεφωνικές Παραγγελίες
       Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 211 4114488 Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά. Η επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να γίνεται και γραπτώς (μέσω email, Fax κα)

Παραγγελίες απο το Κατάστημα
       Μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στον Άγιο Δημήτριο, Αττικής. Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματτός μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.

Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας    
       Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι. Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
    Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το 
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία  θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες

Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
       Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 
211 4114488 Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αργιών) και email info@foxstore.gr

Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
       Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)

Παρακολούθηση Παραγγελίας
       Μπορείτε μέσω της ενότητας "Παρακολούθηση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών