Τρόποι Αποστολής

Το www.foxstore.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας  μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:

Τρόποι αποστολής & χρεώσεις

        Το www.foxstore.gr επιδοτεί το κόστος παράδοσης των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.

Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε σύμφωνα με τα εξής:

(*) Προσφέρεται μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές στην Αττική και για παραγγελίες που θα καταχωρηθούν έως τις 13:00 της ίδιας ημέρας.


Ισχύς παραγγελιών

        Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 15 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.


Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών

        Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με  μεταφορικά μέσα  της απολύτου επιλογής της  foxstore, ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές  μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η foxstore επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει  συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής  του foxstore, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.


Παραγγελίες με τρόπο αποστολής "Μεταφορική"

        Για αντικείμενα μεγάλου βάρους η foxstore θα παραδώσει την παραγγελία σας στη μεταφορική της επιλογής σας με χρέωση 10 ευρώ. Η χρέωση της μεταφορικής επιβαρύνει τον πελάτη. Για επιλογή μεταφορικής εταιρίας παρακαλούμε αποστείλετε τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της μεταφορικής εταιρίας στο accounts@foxstore.gr
Σε περίπτωση που δεν επιλέξετε συγκεκριμένη μεταφορική, η
foxstore θα επιλέξει τη μεταφορική εταιρία και θα επικοινωνήσει μαζί σας για τις λεπτομέρειες της αποστολής


Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κατάστημα μας»:

Διεύθυνση παραλαβής: Ειρήνης 4, στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου (Χάρτης)
Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 210 2205965
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 16:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ενημέρωση για την παραλαβή της, μέσω e-mail και sms εφόσον τα έχετε συμπληρώσει κατά την δημιουργία της. 
 
ΠΡΟΣΟΧΗ!

Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας.
 
        Στο Κέντρο Διανομής του foxstore.gr δεν είναι δυνατό να αλλάξει ο τρόπος πληρωμής που έχετε επιλέξει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας (πχ. αν επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, αυτό θα πρέπει να το επιλέξετε στην καταχώρηση της παραγγελίας διότι δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα στο κέντρο διανομής). Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.

 
Επιπλέον πληροφορίες για την «Αυθημερόν αποστολή»:

        Οι αποστολές πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) την ημέρα της παραγγελίας και έως τις 20:00 χωρίς ραντεβού. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και αφορά σε διαθέσιμα προϊόντα και αποστολές σε συγκεκριμένες περιοχές εντός Αττικής. Αν για τον ΤΚ της περιοχής σας δεν γίνονται αυθημερόν αποστολές, τότε η υπηρεσία εμφανίζεται ως ανενεργή. Οι χρεώσεις της υπηρεσίας εμφανίζονται στον παραπάνω πίνακα.
        Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας θα σας σταλεί ενημέρωση μέσω e-mail και SMS (εφόσον έχετε δώσει το κινητό σας τηλέφωνο). Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να επιδείξετε την ταυτότητά σας.
 
 

Συνολική αποστολή παραγγελίας

 

        Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 210 2205965, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.


Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων

        Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ!

Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
        Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην foxstore. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή,  τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.


 

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! 
        Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
0
false
false
true
Remove
Change
tr